Środowiskowy Dom Samopomocy w Chmielnie

Wycieczka integracyjna

Uwaga, otwiera nowe okno. PDFDrukujEmail

W dniach 23-24 sierpnia 2017r. wraz z uczestnikami WTZ, rodzicami i opiekunami pojechaliśmy na 2-dniową wycieczkę integracyjną "Szlakiem sanktuariów na Pomorzu". Pierwszego dnia wraz z przewodnikiem zwiedziliśmy wejherowską Kalwarię, Pałac Przebendowskich z Muzeum Piśmiennictwa oraz piękny park. Po obiedzie i spacerze po centrum miasta, pojechaliśmy zobaczyć Groty Mechowskie. Noc spędziliśmy w Swarzewie, gdzie wieczorem wzięliśmy udział w Apelu Jasnogórskim. Drugiego dnia zwiedziliśmy Ocean Park we Władysławowie, potem co odważniejsi wykąpali się w zimnym Bałtyku. Następnie pojechaliśmy do Sanktuarium w Piaśnicy a wycieczkę zakończyliśmy wizytą w Muzeum Gryf w Dąbrówce, gdzie zostały zgromadzone różne eksponaty wojskowe takie jak  mundury, broń, czołg, armaty.

Pielgrzymi w ŚDS

29 lipca 2017r. po raz pierwszy  w naszym ośrodku, ugościliśmy śniadaniem 30 pielgrzymów pieszej pielgrzymku z Helu do Częstochowy.

Muzeum VW w Pępowie

Uwaga, otwiera nowe okno. PDFDrukujEmail

28 lipca 2017r. obejrzeliśmy wystawę starych modeli samochodów niemieckiej marki VW. Był tam modele zarówno z lat międzywojennych XX wieku oraz te nowsze, które pamiętamy z polskich dróg.

Ognisko

19 lipca 2017r. pojechaliśmy na ognisko na rancho pana Kazimierza Gruenholz. Oprócz kiełbasek, było wspólne granie na harmonijce ustnej, dudach oraz rejs tratwą po stawie.

Ostrzyckie wędkowanie

Uwaga, otwiera nowe okno. PDFDrukujEmail

5 czerwca 2017r. wzięliśmy udział w XIV Plenerowym Spotkaniu Osób Niepełnosprawnych "Ostrzyckie wędkowanie". I w  tym roku, wzorem lat ubiegłych,  Adam stanął na podium, zajął III miejsce w łowieniu ryb. Pozostali uczestnicy brali udział w konkursach i zabawach. Jak co roku wróciliśmy z Ostrzyc bardzo zadowoleni.

Strona 43 z 45

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

Akceptuje stosowanie plikow cookies.